Prawa autorskie


Wszystkie prace i zdjęcia w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione.

środa, 7 grudnia 2011

czas ucieka mi przez palce

mało mnie tutaj i choć zaglądam co u Was nie komentuję, czasu brak... Matek się rozchorował, jutro pediatra- Mati, jutro ginekolog- ja, a co dalej? zobaczymy, a ogólnie u nas w Łodzi biało za oknem...podoba mi się, choć...nie cierpię jeździć- oczywiście jako kierowca w taką pogodę...pozdrawiam :*
PS: jak tylko uporam się w domku ze wszystkim wrzucę małe co nieco- mam taką nadzieję :)

2 komentarze:

  1. Będzie dobrze! Czekam na nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto... trzymaj się cieplutko, będzie dobrze :-)
    Bardzo się cieszę, że TitoGallery nadal istnieje :-) Trzymam kciuki i czekam na nowości :-)

    OdpowiedzUsuń