Prawa autorskie


Wszystkie prace i zdjęcia w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione.

niedziela, 22 listopada 2009

Miło zaskoczona :)




otrzymałam wyróżnienie od Marci dziękuję :* jestem mile zaskoczona, Twoje prace są prześliczne- ale to już wiesz :)

Zasady są takie:
1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe) z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.
Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości
Ja chciałabym wyróżnić:
1- Edytkę za wszystkie piękne rzeczy jakie wychodzą z pod jej rączek
2- Kamilę za śliczną i niebanalną biżuterię srebrną
3- Carette za śliczności filcowe
4- Magde za cudeńka wyplecione z drucika
5- Karolinę za przecudne fimowe kwiatuszki i całokształt
6- Rosemary za bizuterię- śliczna
7- Orange rowniez za bizu- cichutko podglądam i podziwiam :)
8- Falling za piękne gronka i srebrne kompozycje
9- Piechotkę za różności ;)
10- Poppy za wrapciaczki- prześliczne

8 komentarzy:

  1. dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko pozdrawiam, śliczne te Twoje fimonki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo....dziękuję pięknie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poppy nie wiem czy mój komentarz pojawił sie u Ciebie na blogu, komuter zwarjował! zaczęły otwierac się kolejno twoja stronka do szt 30 i wyłączyłam kompa- masakra jakas :) a wyróżnienie w pełni zasłuzone- cudne pracki- ehh....szkoda, ze ja tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  5. Martusiu, serdecznie dziękuję:0
    Sama jesteś wielką artystką, wiec tym bardziej się czuję zaszczycona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, pierwszy raz ktoś gdzies mnie wyróżnił! Dzięki, Titonku - aż rumieńców dostałam ! :*
    Caretta

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Dziękuję za wyróżnienie :) sprawiło mi to ogromną radość w te szare, pełne zarazków, nieprzyjemne dni :)
    Życzę natchnienia i udanych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze strasznie duzym opóźnieniem - dziękuję serdecznie za wyróznienie i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń